Andreea Marin: Am dat şpagă medicilor. Şi am dat cu plăcere


Andreea Marin: Am dat şpagă la medic / Foto: presaonline.com

Andreea Marin a dezbătut, sâmbătă seara, la Realitatea TV, alături de primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, situaţia sistemului medical românesc. “Am dat şpagă medicilor!”, a recunoscut vedeta, în opinia căreia nu aceasta este adevărata problemă a sistemului.

“Da, uneori am dat şpagă, şi am dat pentru că am fost mulţumită de rezultatul actului medical şi pentru că vedeam, pentru că ştiam că medicul respectiv e foarte prost plătit, sau asistentul respectiv, şi pentru că şi eu am insistat să ia acei bănuţi. Unii au refuzat, alţii au luat. Acum, lucrurile nu mai merg aşa, pentru că oamenii refuză să ia, când eşti o persoană cunoscută. Dar am dat cu plăcere. Nu asta mă deranjează atât de tare, nu asta este problema prioritară”, a spus Andreea Marin, la Realitatea TV.

Invitat în aceeaşi emisiune, Cubul lui Iaru, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a amintit de o întrebare care, spune el, i se punea în urmă cu 20 de ani, şi care, astăzi, n-a suferit nicio modificare: “Cât mai costă, Sorine, un ulcer în sistem?” Şi noi avem o vorbă pe chestia asta: de obicei, bolnavul exagerează, şi familia triplează”, spune Oprescu.

Într-o scrisoare deschisă adresată ministrului Sănătăţii, Cseke Attila, Andreea Marin cere modificarea Ordinului 50/2004, care ar trebui să trimită pacienţii la tratament în străinătate, “în situaţia incapacităţii sistemului medical românesc de a le oferi soluţii în ţara lor”.

Totodată, Andreea Marin cere trasparentizarea procedurilor, prin afişarea pe site-ul Ministerului Sănătăţii, dar şi termene precise de soluţionare a dosarelor şi sancţiuni clare în cazul nerespectării acestora.

“Vrem un pachet legislativ care să conţină termene precise pentru rezolvarea prioritară a acestor dosare şi sancţiuni severe pentru nerespectarea lor. Pentru că moartea este implacabilă şi are termene precise!”, se arată în scrisoara adresată ministrului Sănătăţii.

Scrisoare deschisă către ministrul Sănătăţii

2 comments on “Andreea Marin: Am dat şpagă medicilor. Şi am dat cu plăcere

  1. Pingback: Andreea Marin: Am dat şpagă medicilor. Şi am dat cu plăcere - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

