Chestionare politie


Site-uri de unde poti gasi chestionare ca la politie.
Din pacate chestionare politie, nu chiar fix la fel dar majoritatea intrebarilor le vei gasi pe drpciv.ro, site-ul Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculari Vehicule. Celelalte site-uri sunt in urma cu chestionarele. Chestionarele de la politie au fost schimbate de cand proba teoretica se da pe calculator.
Din ce am vazut eu, Editura National scoate anual o carte cu intrebari si raspunsuri. Ai vreo 1400 de intrebari din toate domeniile inclusiv mecanica, conducere ecologica, conduita preventiva si notiuni de prim ajutor.
Deci daca nu va merge drpciv faceti intrebarile din cartea aia.

Eu am invatat legislatia si am facut chestionarele de pe drpciv.ro – am luat sala din prima cu 24 de puncte. Recomand site-ul oficial.

One comment on “Chestionare politie

  1. Eu am invatat legislatia si am facut chestionarele de pe drpciv.ro – am luat sala din prima cu 24 de puncte. Recomand site-ul oficial.

Leave a Reply

