Fly Project “Unisex” – Versuri si videoclip melodie Unisex-Fly Project


poza_fly project-unisex-videoclip si versuriLuna trecuta trupa Fly Project a lansat un nou single, “Unisex”. Versurile piesei sunt cam picante si au dat motiv de diverse comentarii, dar una peste alta piesa e bunuta si nu cred ca asta ii va afecta succesul. “Unisex” se bucura si de un videoclip, pe care il puteti viziona mai jos. Regia acestuia este semnata de Sica, iar vocea feminina apartine uneia dintre dansatoarele baietilor, Andreea.

Fly Project cu aceasta noua melodie, “Unisex”, incearca un ritm nou, cu un sound mai agresiv decat cel cu care ne-au obisnuit, dar mie personal imi place si cred ca ii prinde bine pe baieti stilul asta.


Versuri Unisex – Fly Project:

You can kiss me once
You can kiss me twice
You can kiss me again
But let me fuck your lies

What dou you say about us
We are a bunch of pigs GROH
We give you all we can give
We love you until we leave
You have to understand, I am a gentleman
What I suppose to do, to take you in my uhhhhhh

REFREN
I wanna kiss ya/ Just a little bit
I wanna touch ya/ I wanna feel the heat
I wanna love ya/ Just a little bit
I wanna fuck ya/ I wanna feel the heat

Ladies in the club/ but show me what you’we got
Let me see your butt/ ohhh you’re fucking hot

You can kiss me once
You can kiss me twice
You can kiss me again
But let me fuck your lies

Shake your ass… cred :)

Come with me honey, honey/ let me be your bunny
I’ll show you the money/ just for fun
Come with me honey, honey/ let me be your bunny
I’ll show you the money/ just for fun

REFREN 2x
I wanna kiss ya/ Just a little bit
I wanna touch ya/ I wanna feel the heat
I wanna love ya/ Just a little bit
I wanna fuck ya/ I wanna feel the heat



One comment on “Fly Project “Unisex” – Versuri si videoclip melodie Unisex-Fly Project

Leave a Reply

