Mama Mădălinei Manole: “Puiu este un nenorocit! Mi-a băgat copilul în pământ”


Eugenia Manole îl consideră direct responsabil de moartea fiicei sale pe Petru Mircea despre care spune că este un nenorocit.

Mama Mădălinei este distrusă de pierderea suferită şi cere ca anchetatorii şă îşi facă datoria şi legea să constate adevărul.

“Copilul meu era sănătos!  Cu el în casă s-a întâmplat totul! El poate să le spună anchetatorilor orice. Este un nenorocit. Mi-a băgat copilul în pământ! Legea este datoare să constate adevărul”, a spus Eugenia Manole, mama Mădălinei, conform ziarului Ring.

Doamna Manole este îndurerată de moartea artistei şi mărturiseşte că nu l-ar fi atacat pe Puiu dacă acesta nu declara că ea şi tatăl Mădălinei vor să transforme totul în bâlci. Eugenia afirmă că nu îşi doreşte un circ mediatic, ci doar aflarea adevărului.

“Este durere… durere mare. Eu nu o să mai dau declaraţii. Eu nu vreau circ. Vreau să aflu adevărul”

Leave a Reply

