Michael Jackson had a homosexual relationship


Michael Jackson a avut o relaţie cu Jason Pfeiffer / Foto:

Jackson a pus apropierea dintre el şi Regele Pop pe seama copilăriei fericite de care amândoi au avut parte şi a povestit pentru emisiunea “Extra” de la US TV:

“Stăteam acolo şi am început să plângem amândoi. La un moment dat, m-am ridicat, m-am aplecat spre el şi i-am spus că totul va fi în regulă. Ne-am îmbrăţişat. Acea îmbrăţişare este punctul de la care lucrurile au început să evolueze, însă abia peste câteva luni a devenit evident faptul că şi Michael avea sentimente faţă de mine”, potrivit femalefirst.co.uk.

“Am presupus că era, probabil, bisexual. Ştiu că ne iubeam, ştiu că el îmi spunea tot timpul că mă iubeşte.Cred că era, probabil, sufletul meu pereche”, a adăugat fostul asistent dermatolog.

Arnold Klein, dermatologul lui Michael, a confirmat relaţia celor doi, declarând că l-a surprins la un moment dat pe artist – care a negat întotdeauna că ar fi gay – fără tricou, alături de asistentul său.

“Când vezi doi oameni privindu-se, îţi dai seama imediat de ce se întâmplă între ei. M-am bucurat mult pentru ei”, a spus Klein.

Jason pretinde că are ca dovadă a relaţiei sale cu Michael mai multe mesaje-voce în care starul îi spunea că ar dori să dezvăluie lumii povestea lor de dragoste.

Nu este pentru prima dată când s-a presupus că Michael Jackson a fost implicat în relaţii homosexuale.

Ian Halperin, biograful neoficial al starului în vârstă de 50 de ani, susţine că deţine mărturiile a altor doi bărbaţi care afirmă că au trăit poveşti de iubire alături de vedetă.

“Pe parcursul investigaţiilor mele, am vorbit cu doi dintre iubiţii lui Michael, unul ospătar în Hollywood, celălalt actor în devenire. Cu ospătarul a rămas prieten, poate chiar mai mult de atât. El l-a servit pe Jackson într-un restaurant, iar starul şi-a manifestat interesul faţă de el. Prima lor relaţie sexuală s-a consumat în noaptea următoare. Din câte mi-a spus ospătarul, Jackson l-a iubit”, a spus Halperin.

One comment on “Michael Jackson had a homosexual relationship

Leave a Reply

